luni, 13 iunie 2016

71. The tango lesson (I)



          Nu o sa incerc sa va tin eu voua o lectie de tango, nu stiu inca destul de multe pentru asta, o sa incerc insa sa impart cu voi ce invat eu din tango. Si vreau sa fac asta pentru ca simt ca am adunat in mine lucruri minunate in ultima perioada - despre mine, despre dans si despre viata si mi-e teama sa nu le uit in timp.
          "Tango is the ultimate communication between two people allowing two bodies to dance as one."
          Stiti cum incepe o lectie de tango? Nu cu un instructor intr-o sala, cu teorie sau cu muzica. Nu. Eu nu asa imi amintesc. Incepe cu doi oameni care se plimba intr-un parc. Si din prea-multul a ce simt amandoi, se imbratiseaza. Si cu ochii inchisi, asculta muzica sufletelor lor si o urmeaza. El credea ca nu stie sa danseze, pentru ca a mai incercat si nu i-a iesit. Insa ea simte tot ce  i se transmite si astfel el descopera ca stie sa conduca. Si...danseaza. Asa, pur si simplu. Un moment pe care cel putin unul dintre ei nu o sa-l uite niciodata.
         Asa incepe. Cu doi oameni care se lasa sa simta - pe ei insisi si unul pe altul. Si descopera dansul ca pe ceva ce stiau dintotdeauna. E doar o reamintire. Care incepe atunci cand incetezi sa gandesti si incepi sa ii dai drumul sufletului sa se miste liber si sa pluteasca, usor ca o pasare... 

         O sa va povestesc despre asta...tot ce pot si stiu sa exprim; insa nu azi...astazi o singura imagine umple totul...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu