miercuri, 20 iulie 2016

73. Azi


           E-o dimineata cu lumina noua, care zambeste a senin si a proaspat. Primele raze care mi-au mangaiat chipul astazi mi-au amintit ca sunt norocoasa. Pentru ca in viata asta gasesti greu oameni ca tine. Care gandesc asemanator, care vad viata la fel, care te inteleg fara cuvinte multe. Care sa fie destul de nebuni (in cel mai frumos sens al cuvantului) incat sa se plimbe vara prin ploaie, sa mearga iarna in seri inghetate cu bicicleta si sa patineze cu masina in zapada. Cu care sa razi fara sa te gandesti prea mult la ce spui. Iar eu stiu ca gasesc cu atat mai greu, pentru ca sunt dificila si salbatica si cu multi pitici pe creier care ma impiedica sa ajung sa cred despre un om ca merita timp sau incredere. Si-atunci mi se intampla rar, o data la multi ani, sa intalnesc oameni asemanatori mie. 
          Cand, ma gandesc la tine, prieten drag, deja nu ma mai mir pentru ca semanam atat de mult. E-un lucru pe care am ajuns sa-l iau asa cum este si sa ma simt norocoasa pentru el. Pentru ca atunci cand te privesc, ma vad pe mine acolo. Dar altfel. O versiune a mea mai buna. Regasesc in tine toate lucrurile importante care ma definesc. Reactii de-ale mele, lupte interioare pe care le-am dus de-a lungul timpului, decizii, moduri de-a simti lucrurile. Le vad la tine, dar intr-un fel care ma face sa vreau sa fiu un om mai bun. Ma inveti lucruri despre mine si despre cum as vrea sa fiu. Si iti multumesc pentru asta.

            
          Iti doresc la multi ani si cat mai multe clipe cu ochi stralucitori !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu