marți, 24 februarie 2015

30. Dor si doare

         
         "Dor"...oare de ce se numeste asa acest cuvant? Pentru ca atunci cand ti-e dor, da, atunci dor...amintirile, lucrurile, dorintele, intamplarile neintamplate, visul terminat prea repede.
         Azi mi-e dor. Nu e nici prima, nici ultima data, dar azi vreau sa doara. Azi nu ma feresc nici de tristete, nici de durere, nici de gustul amar din gura. Retraiesc tot ce-ar fi trebuit sa fie altfel, traiesc pentru prima data cu ochii mintii si-ai sufletului tot ce-ar fi trebuia sa fie si n-a fost, tot ce altii poate in timp vor regreta ca n-au trait, tot ce poate si eu as regreta daca n-as sti c-am facut tot posibilul...Zambesc pentru fiecare clipa care-a fost o minune si care stiu ca nu se va mai intoarce niciodata; pentru fiecare om care ar fi trebuit sa mai fie in viata mea si nu mai este; icnesc de durerea fiecarui moment pe care nu l-am trait cum as fi vrut din frica. Le las pe toate sa ma taie, prin piele, pana in carne, pe viu. Si rabd tot. Azi vreau sa imi traiesc starea asta mult, mult, pana se consuma ...
          Iar maine...maine am sa-i dau drumul.
          Si va fi trist dupa ce-o sa fac asta...pentru ca singura persoana de care-mi va fi dor va fi de mine...de mine asa cum eram cand puteam sa mai simt ca mi-e dor....

2 comentarii:

  1. Hmm.. acest dor.. cu fiecare rand si cu fiecare cuvant pe care il citeam parca iti simteam acele dureri si a inceput sa imi fie si mie dor de persoane, animalute, lucruri pe care le-am avut poate si acum nu le mai am langa mine, ori ca sunt prea departe ca sa ii pot vedea acum, ori pentru ca viata le-a fost prea scurta. Te imbratisez cu drag, poate asa ne putem alina cat de putin acest dor.

    RăspundețiȘtergere
  2. E bine sa lasi starile rele sa te traiasca si sa nu fugi de ele. Am ars putin din ce-am simtit atunci cand am scris si e mai bine. De fapt nu e mai bine, e doar mai usor...Nu cred ca e mai bine ca nu mai simt asa de mult...Dar asa suntem noi, preferam sa ne fie mai usor decat mai greu si mai frumos...

    RăspundețiȘtergere