duminică, 12 iulie 2015

34. Daca ai fi azi cu mine...






          Daca ai fi astazi aici...m-as plimba mult cu tine. De mana sau langa tine, ochi in ochi mereu. Ti-as povesti de toate despre mine, despre bucurii si dureri, despre sperante si dezamagiri, despre tot ce ne apropie si ne desparte in acelasi timp, despre de ce tu, despre de ce zambesc si totusi doare cand apari ca o raza de soare printre nori, mereu in aparent cel mai nepotrivit moment, de fapt exact in cel in care am cea mai mare nevoie.
          As vrea pe malul marii cu tine. Cu nisip si vant in par si cantec de pescarusi in jur. As vrea sa te ascult, pana cand apune soarele. Despre temeri si neincrederi, despre tot ce nu inteleg la tine, despre toate tacerile tale in momente in care un cuvant mi-ar fi ajuns.
          As vrea...sa invat sa pescuiesc. Sa stau o zi intreaga pe malul lacului, ascultand linistea si lasand sa treaca prin mine si pe langa mine toate starile rele dinainte, toate supararile si fricile si momentele in care am fost altfel decat cu linistea ca-s acolo unde trebuie sa fiu. Singura miscare pe care as vrea s-o simt in jurul meu ar fi degetele tale jucandu-se in parul meu. Si soarele care stie sa apuna minunat acolo pe lac mi-ar zambi si el.
          Daca ai veni azi, cred ca ar fi singura zi in care nelinistile tale si-ale mele ar disparea in totalitate. Ar fi linistea aceea sigura de ea. Si-am intelege poate ca ne cunoastem mai mult decat vrem sa credem, poate dinainte sa ne stim de fapt. 
          Le-as canta copacilor si stelelor azi. M-as bucura de fiecare secunda, pentru ca n-as sti daca o zi cu tine o sa se mai repete vreodata. As vrea ziua asta cu tine. De maine...nu conteaza.
          Dar nu esti aici...esti din nou o apropiere si o departare in jurul meu. Si uneori mi-e teama ca n-o sa fii niciodata mai mult decat atat.

2 comentarii:

  1. Draguta mea, eu sunt langa tine si voi fi mereu. Chiar daca nu ne intalnim prea des, chiar daca nu ne vedem in fiecare zi, dar sa stii ca sunt langa tine. Si mi-ar placea mult de tot sa mergem undeva toti si sa stam sa vorbim, sa ne plimbam si sa pescuim, sa ascultam cantecul pescarusilor, sa admiram frumusetile naturii si sa facem multe. Va veni si ziua asta. Si persoana despre care ai scris ca ai vrea sa fie langa tine, va fi si ea, iar daca nu e pierderea acelei persoane. Pt ca tu esti o dulce si o papusica cu un suflet imens.
    Te pup draga mea.

    Cristina

    RăspundețiȘtergere
  2. Te simt langa mine mereu, draga mea. Uneori mi-e greu ca ne vedem rar, mi-e dor sa povestim mult si sa rad cu tine dar...or sa fie si zile din astea. Stau de vorba cu tine de multe ori in gand si stiu ca si tu.

    RăspundețiȘtergere