marți, 2 decembrie 2014

19. Christmas spirit

        




          Astazi nu incerc sa scriu ceva inteligent. Sunt beata...si nu de alcool, ci de ...spiritul Craciunului ! Am chef de scris pur si simplu. Pentru ca-i frumos jur si pentru ca frumosul din jur e facut de sufletele oamenilor frumosi. E un  virus bun cu transmitere rapida spiritul asta. Exceptand pe cei imuni cu totul, ajunge sa stai cateva minute in preajma unui om "contaminat" ca sa-l iei si tu.
          Sambata am vorbit cu o persoana A, contaminata rau. Se gandea deja la cadouri de Craciun, se gandea sa organizam un "secret Santa" intre noi, niste oameni mai apropiati, cauta idei de cadou pentru o prietena. Dupa conversatia cu ea, la ceva timp, fetele mele au venit cu ideea sa impodobim bradul. Intamplare? Sau nu...Lucrurile asemanatoare se atrag...sau mai pe scurt, ne-am molipsit. Ce faceam noi trei sambata seara? Evident, impodobeam bradul de Craciun. La culcare i-am spui fetei mele "Suntem nebune". Si ea mi-a spus "Ba nu, suntem cele mai tari". Ca de obicei, ea avea dreptate.
          Duminica ne-am plimbat mult prin zapada cu sania, prin centru, unde este plin de luminite si unde se pregateste patinoarul. 
          Azi pe drumul dinspre casa spre serviciu deschid radioul si dau pe Magic fm (pe care nu-l ascult mai niciodata) si aflu ca radioul lui mos Craciun a reinceput sa emita: Magic fm are numai colinde dimineata. Virusul avanseaza. La un moment dat aud "This is the most wonderful time of the year" (pentru cine nu o stie,  https://www.youtube.com/watch?v=73UqDX_quk0 ) . Si-mi revin momente de anul trecut, cand persoana B si persoana C au cantat aceasta melodie intr-un cor special pentru ca imi placea mie, cand persoana B imi canta aceasta melodie in bucatarie cu vocea ei minunata, iar eu dansam de bucurie c-o aud. Cand persoana C imi trimitea in fiecare dimineata cate un colind, ca sa incep ziua frumos. Asa ca am sunat persoana B si i-am pus melodia in telefon s-o asculte. Si i-am spus ca mi-e dor de ea si de cum era atunci. A recunoscut cantecul, s-a bucurat, iar apoi mi-a zis ca anul acesta nu va mai fi asa. Stiam si eu ca nu va mai fi asa, tocmai de aceea mi-era dor.
          Am ajuns, i-am scris persoanei C sa-i spun si ei ca mi-e dor si i-am amintit de melodie. Pentru asta a venit sa ma vada si-am primit o imbratisare. Nu m-am asteptat si m-am simtit grozav. Constat ca de cand am scris despre imbratisari primesc mai multe decat am crezut vreodata ca voi primi. Si nici macar nu vin de la mine - ca intentie, nu ca simtire, evident. Ce spuneam de curand despre puterea gandului si despre cum atragem noi lucruri? Deci asta e tot ce trebuie sa fac ca sa primesc o imbratisare? Sa spun ca mi-e dor? Mai fac si alta data atunci!
          Am gasit un mail. De la prietena mea plecata in State pe care de prea multi ani o vad o singura data pe an si care abia acum a apucat sa-mi raspunda la mailul pe care i l-am trimis de Thanksgiving Day. Asa de bine i-a facut ce i-am scris...Si mi-a raspuns intr-un asemenea mod incat am plans (de ceva mult bun, nu altcumva, de bucurie si de drag si de dor). Am mai stat putin, am recitit si-am plans din nou. Si ma simt norocoasa c-o am si ca ramanem noi una cu alta mereu.
          Am iesit cativa oameni cu suflet de copil sa facem un om de zapada si sa ne batem cu bulgari. A fost placut si distractiv. Si m-am bucurat ca mai sunt oameni care n-au uitat sa fie copii.
          Am tras la sorti nume pentru "secret Santa" intre noi, acolo. Mi-a picat persoana D, despre care am povestit acum ceva timp ca mi-a sarit de gat  pentru ca i-am cumparat ceva ce isi dorea foarte mult. Pai ce cadou as putea sa-i iau eu care sa concureze cu imbratisarea ei? Greu. Si frumos. M-am bucurat ca va fi pentru ea. 
          Asa frumos curg lucrurile unul dupa altul, ca uneori mi se face si frica - sa nu se termine seria asta de intamplari bune, sa nu revin iar unde-am mai fost. Dar nu. Am un sentiment atat de bun fata de orice ar putea urma...simt din ce in ce mai tare ca se va intampla ceva bun, bun de tot. Nu stiu ce, dar e aproape. Probabil cand va fi voi sti ca asta a fost. Sau poate ca nu va fi nimic. Poate ca ceea ce se intampla acum e de fapt cel mai bun lucru care s-ar putea intampla. Si eu ma bucur de tot cu maxima intensitate.
          Iar acum ma duc, asa virusata cum sunt, sa contaminez cat mai multe persoane...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu