miercuri, 6 aprilie 2016

67. Cutia Pandorei


           Am deschis cutia azi. Credeam ca aruncasem cheia. Nu stiu cum s-o inchid la loc, nu stiu daca e bine sa incerc, nu stiu cum sa caut prin ea si sa scot tot ce-i rau acolo, ca sa redevin un om mai putin...stricat decat sunt. 
          
          As vrea in noaptea asta...nici nu stiu ce as vrea. As vrea o imbratisare si o vorba buna. Atat. Cum am gresit asa de mult pana acum incat prin cele mai grele momente trebuie sa trec mereu singura?

2 comentarii:

  1. Momentele acestea te întăresc. Fii puternica. Înfrunta trecutul și mai ales, adu-ti aminte de ce s-a întâmplat ce s-a întâmplat (sau de ce ai lăsat sa se intample). Te îmbrățișez.

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna, Anonim.
    Simt ca-mi face bine ce s-a intamplat, chiar daca e greu. Numai faptul ca am putut sa deschid cutia imi spune multe despre mine si ce am in jur. Si ma simt norocoasa pentru asta. Mai departe...numai timpul va spune ce va fi.

    RăspundețiȘtergere